De klantenservice van MediReva vertelt

Heb je een vraag of probleem? Of juist behoefte aan een luisterend oor? De klantenservice van MediReva staat voor je klaar! Lees hier hoe een van onze medewerkers mevrouw Kramer te woord stond.

“Goedemorgen, met mevrouw Kramer”, klinkt een hoge stem een tikje aarzelend. “Stoor ik?” Ik glimlach en zeg: “Natuurlijk niet, mevrouw, wij zijn van de klantenservice. U kunt ons altijd bellen.” “Nou ja, ik bedoel eigenlijk: is het erg druk?” vervolgt ze. ‘Want ik bel maar over iets kleins en ik wil anderen niet in de weg zitten.” Ik moet glimlachen om de bescheiden houding van mevrouw Kramer. “Ik ben een en al oor, mevrouw. En nee hoor, het is niet druk. Maandag­ochtend staan er weleens mensen in de wacht, doordat iedereen na het weekend belt. Maar vandaag niet. Ik heb dus alle tijd. Dus zegt u het maar.”

Lieve, hartelijke en betrokken klantenservice

Mevrouw Kramer haalt opgelucht adem. “Wat zijn jullie toch altijd vriendelijk”, verzucht ze. “Dat valt me echt op. Zo lief, hartelijk en betrokken. Het is zelfs een keer voorgekomen dat een van uw medewerkers me uit de put heeft gehaald. In die periode was ik herstellende van een hartoperatie. Ik kon het niet drooghouden toen ik jullie belde. Ik schaamde me zo, maar ik werd hartverwarmend opgevangen. Daarna ging het meteen een stuk beter met me. U hoort het al: ik ben echt een fan van jullie!”

“Ik werd hartverwarmend door de klantenservice opgevangen”


Mevrouw Kramer

Track & Trace­codes van PostNL ontvangen

“Wat fijn om te horen, mevrouw Kramer”, zeg ik. “Als het even kan, dan maken mijn collega’s en ik graag ruimte voor een persoonlijk gesprek. Maar u belt vast niet alleen om complimentjes uit te delen?” “Nee, ik had jullie onlangs een verkeerd e-mailadres gegeven”, vervolgt mevrouw Kramer. “Dat wilde ik even rechtzetten. Ik gebruik mijn e-mail niet zo vaak, vandaar de vergissing. Stom, hè?” Ze giechelt. “Maar ik wil eigenlijk heel graag Track & Trace­codes van PostNL ontvangen als ik iets bij jullie bestel, zodat ik niet de hele dag thuis hoef te blijven als er iets bezorgd wordt. Ook dit vind ik alweer zo’n goede service van jullie.” “O, maar dat regelt PostNL, hoor”, zeg ik, nu op mijn beurt bescheiden. Mevrouw Kramer brengt daar tegenin: “Maar MediReva maakte me attent op deze mogelijkheid, dus de eer komt jullie gewoon toe.”

Fan van mevrouw Kramer

Geraakt door zo veel enthousiasme en dankbaarheid noteer ik haar correcte mailadres en na een paar afsluitende woorden hangen we op. Ik lach in mezelf. Mevrouw Kramer mag dan fan van ons zijn, ik ben ook fan van haar.

Wil jij net als mevrouw Kramer ook online een bestelling (mét Track & Tracecode) plaatsen? Dat kan hier.